EERSTE UPDATE SORRY - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Dominique Dijk - WaarBenJij.nu EERSTE UPDATE SORRY - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Dominique Dijk - WaarBenJij.nu

EERSTE UPDATE SORRY

Door: Dominique

Blijf op de hoogte en volg Dominique

06 Mei 2016 | Nederland, IJsselstein

Eerste update..

Vorige week donderdag aangekomen in Kos. De vlucht was primaaa verlopen en het weer is hier prima.

Oké nu is het klaar met alles op een rijtje te zetten.
HET WEER IS ZO MOOI HIER..
Behalve gister en vandaag. Maar 20 graden.. met veel wind.

Woensdag zijn we kosstad in geweest .. of nouja lokstad.. bij elk restaurantje dat je tegenkomt (en geloof me, dat zijn er veel) proberen ze je naar binnen te krijgen om wat te komen eten.

Nouja luister. Bij eentje is het ze gelukt hoor ! Daar zaten we dan. Lekker buiten op het terras in de regen.. we hebben een cocktail van het huis gekregen en 2 heerlijke broodjes !(ik voeg later foto's toe)
Ik had frietjes met kip. Jaja luister goed . Dominique bestelde kip! Kort applaus voor mij .
Maar helaas was de kip niet zo lekker.
MAAR DAAR WAS DE OPLOSSING !
Hij zat naast me hoor. Op de grond, een van de vele zwerfkatten . Die heb ik kunnen verblijden met een stuk kip. Check. Weer een goede daad verricht.

Maar even over ons verblijf..
Ben er achter gekomen dat er een bom in mijn koffer zat.. die is helaas de eerste dag afgegaan dus mijn kleren liggen overal. Maakt verder ook niet uit. Het huis was toch al vies. EN DAT IS GEEN GRAPJE.
Oké hou jullie vast . Hier komt het

-de lichten hebben ons een halve dag gekost om ze te zoeken..
-we hebben een koelkast die ons o
-de wc en douche waren ongelovelijk vies. Er zaten dode beesten in de douche en gekke strepen op de wc.
-We hebben ook geen douchegordijn. Dus wanneer we douchen hebben wij een zwembad.
-Het bijna allerleukste is nog wel dat als de zon niet schijnt. We geen warm water hebben. Het schijnt dus zo te zijn dat het op zonnepanelen werkt..
-we hebben geen bestek en glazen hier.
-En dan nu het hoogtepunt van het huisje , we liggen op een steen.
Nee oké dat is misschien een beetje overdreven.. maar ze zijn wel pittig hard..

Oké maar nu is het wel klaar met het gezeik.
We zijn bij de miniclub inmiddels met 3 mensen. Sara uit Luxemburg is er ook bij gekomen en volgende week komt er een Russisch (??) meisje.

Wij zijn inmiddels ook trotse eigenaar van Poppie , onze huiskat, die elke middag alswij pauze hebben even langs komt wandelen om wat te eten .
Dus....
Papa? Mag ik hem meenemen?

Maar goed dit bericht heeft me echt 300 jaar van me leven gekost om het te schrijven ..

Ik ga proberen om elke woensdag te schrijven.

Oja ik ben dinsdagavond uit geweest! Wat een verrassing hè!
Maar nu is het wel klaar en uit met de pret. Ik heb geen wifi dus helaas. Maar jullie mogen me wel appen hoor. Ik heb gewoon normaal Internet voor Nog een week!

Inmiddels is het 12 uur hier snachts . en we gaan naar het strand joeeeee!

kusjes vanuit Kos !

  • 06 Mei 2016 - 23:31

    Carla:

    Hey moppie wat een leuk verslag.
    Een echt sterrenhotel zo te lezen

  • 07 Mei 2016 - 02:08

    Tessa:

    Hee nichtje,

    Nou doe poppie de groetjes;-) leuk
    Dat je vaak gaat schrijven:-)

    Zet um op!

    Xxx
    Je nicht

  • 07 Mei 2016 - 09:41

    Sonja:

    Yeeeeh wat leuk weer een verslagje, gewoon genieten mop ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • 07 Mei 2016 - 18:59

    Opa En Oma:

    Leuk verslag
    Maak er wat van , en ga gewoon lekker genieten
    Dikke kus van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dominique

Haii! Welkom op mijn profiel. Voor de mensen die het leuk vinden om te volgen wat ik 6 maanden lang doe op Kos, dat kan hier ! .

Actief sinds 24 April 2016
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 3051

Voorgaande reizen:

28 April 2016 - 15 Oktober 2016

Stage in Kos!

Landen bezocht: